Gedrag racisten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Als het kind schrijft "hollander zijn dom" i.p.v. "Hollanders zijn dom" dan weten we zelf al wie dom is :p
Net als: "belgen slim"
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Er zijn ergerder dingen dan dat. >.>
dat het iets kleins is of niet, de staff en de vaste spelers willen een gezellig server, een leuk en gezellig community, geen server waar ze raciistisch gaan doen, met ziektes gaan schelden, en schelden. Zulke ensen worden bestraft voor het verstoren. Niets aan bij toe te voegen.
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Je krijgt heus geen ban voor het uiten van je mening... Ik noem mensen ook dom, is toch niet gelijk een bam/mute xD

Enige waar hij mute voor zou kunne krijgen iss het spamme vind ik :3
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
belgen en nederlanders zijn hetzelfde ras, en dit kan dus per definitie geen racisme zijn ;)


ps, al is het inderdaad wel irritant dat ie het 20x herhaalt, en dan ook nog poep je moeder erbij haha, wat een zielig kindje zeg die belg :p
Het begrip kan men ook algemener opvatten dan slechts het verschil tussen verschillende rassen.

Even terug naar het topic; Dit lijkt op een report, waarom zet je het dan niet bij 'Reports'?
Het lijkt mij nu logisch waarom op 'Reports' geen reacties door spelers geplaatst kunnen worden. :)

Of is dit meer om mensen te informeren dat er racisten zijn op de server? Lijkt mij vreemd. . .
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Nou, ik ben van België, en ben zeker dat meer dan de helft van Haunted Nederlanders zijn, en TOCH ( non racistisch tegenover mijn eigen land ) Vind ik Nederlanders toch wel gezellige gasten. Beter dan belgië. ;)
 
  • Like
Reactions: Pelle

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Tja, mensen die geen hallo terugzeggen als je een wandelingetje maakt in het bos, in plaat daarvan kijken ze je vreemd aan en negeren ze je. :') Long live the population of the Dutch village Ede!
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
in plaats* daarvan. En eigenlijk wel, in de jaren 1900 was het veel beter ;p
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Het begrip kan men ook algemener opvatten dan slechts het verschil tussen verschillende rassen.

Even terug naar het topic; Dit lijkt op een report, waarom zet je het dan niet bij 'Reports'?
Het lijkt mij nu logisch waarom op 'Reports' geen reacties door spelers geplaatst kunnen worden. :)

Of is dit meer om mensen te informeren dat er racisten zijn op de server? Lijkt mij vreemd. . .


men kan het inderdaad foutief algemener opvatten ja :P maar dan klopt het gewoon niet, het heeft een vaste definitie... is net als zeggen dat men het woord tafel ook algemener kan opvatten, om namelijk ook een stoel mee te bedoelen (die kan je ook gebruiken als tafel namelijk :P )
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Nederlanders en Belgen behoren tot hetzelfde RAS. Know your shit brah.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik dacht dat Remy een ander ras was... Damn ... xd jk
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Concept er zijn 3. soorten mensen op Haunted van reports.
1. De vaak reportende mensen ( zoals ik ) Altijd reporten iets wat je niet anstat, of als je niet zeker bent.
2. De af en toe rertpoers : Degene dat alleen reporten als het echt over de lijn gaat.
3. De mensen die niet reporten, en igenlijk ( theoretisch gezien ) Haunted gewoon ongezellig willen maken door ze niet te reporten. Dus kan diegen verder doen, lol. Een Ignore helpt Haunted NIET met mensen zoals die report hier. Reporten is het beste wat je kunt doen, al is die afgewezen, dan weet je de volgende keer dat je zo iets in die genre niet moet reporten.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Najah, #2 :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.