[forum spel] missie naar 5000 posts!

ImiBoyXD

Niet Verified
17 jan 2015
177
21
189
21
Hyrule
Hoi,

Dus op bepaalde fora waar ik op zit hebben we een forum game en dat is Quest To 2000 Posts!, en ik wou hier een beetje hetzelfde doen.

Dus het doel is om 2000 posts te krijgen op deze thread. Het heeft niet echt een onderwerp, het kan van alles zijn, houd het gewoon een beetje...jah, ineressant is een manier om het te zeggen? Ik begin:
Wie heeft er zin in wafels? Ik wel :/
 
Laatste update:
D

Deleted member 3363

Guest
België (ook wel eens Vlaanderen-Wallonië-Bruxelles-Brussel-Duitstalige Gemeenschap-Aarlen-land of Plopsaland genoemd) was een land in Europa dat lag ingeklemd tussen Nederland, Limbabwe, Frankrijk, Liechtenstein en de Westerschelde. België werd voor het laatst geregeerd door Kabouter Plop en is ingedeeld in drie delen: Walibi, Bobbejaanland en Plopsaland. Nadat men het geruzie tussen de twee kampen Wallonië en Vlaanderen zat was had men besloten om op 2013 België af te schaffen en op te splitsen in Vlaanderen en Wallonië. Brussel daarentegen werd een stadstaat dat nu bekend staat als de hoofdstad van Europa. De broer van Kabouter Plop, Herman van Rompuy, is de keizer van dit rijk geworden.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx
 
Last edited by a moderator:

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Schapen zijn de beste dieren ever.
 

ImiBoyXD

Niet Verified
17 jan 2015
177
21
189
21
Hyrule
België (ook wel eens Vlaanderen-Wallonië-Bruxelles-Brussel-Duitstalige Gemeenschap-Aarlen-land of Plopsaland genoemd) was een land in Europa dat lag ingeklemd tussen Nederland, Limbabwe, Frankrijk, Liechtenstein en de Westerschelde. België werd voor het laatst geregeerd door Kabouter Plop en is ingedeeld in drie delen: Walibi, Bobbejaanland en Plopsaland. Nadat men het geruzie tussen de twee kampen Wallonië en Vlaanderen zat was had men besloten om op 2013 België af te schaffen en op te splitsen in Vlaanderen en Wallonië. Brussel daarentegen werd een stadstaat dat nu bekend staat als de hoofdstad van Europa. De broer van Kabouter Plop, Herman van Rompuy, is de keizer van dit rijk geworden.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx
LOL
 
D

Deleted member 3363

Guest
Bruh;

Gebruikt door de Afro-Amerikaanse mannen in alledaagse woordenschat of om elkaar te begroeten.

Met vriendelijke groet,
xEvilCraftx