Fly voor elite ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny

Niet Verified
16 nov 2014
10
15
139
24
Hallo

Mijn vraag was zou het mogelijk zijn om /fly permissions aan elite toe te voegen
want normale prijs is voor elite 20,00 euro wat best veel is (voor sommige mensen)
en /fly is dan toch wel een toppertje in de survival voor ELITE en hoger

Het is maar een aanvraag toon geen haat :)

Alvast bedankt !
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ikzelf zou het goed vinden aaneien ik zelf Elite ben .. Maar ik denk dat Remy ze zo heeft ingedeeld om het fly toe te voegen vanaf Legend, zodat als je < dan LEgend koopt, je zin zal hebben om Legend zelf te kopen voor de fly en meer tools. Dus, ik ben eigenlijk neutraal ^^
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Waarom veranderen? Straks kan iedereen vliegen! :(
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
en wat zou er dan als compensatie voor de legend rank moeten komen?
er is een reden dat legend fly geeft en god toegang geeft tot god mode.

Als er een passende compensatie zou zijn die dezelfde waarde heeft als fly en god mode dan denk ik dat remy het wel zou kunnen overwegen.
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Ik denk niet dat het een goede verandering zou zijn, omdat elke rank z'n eigen bonus heeft...

Ik denk dat toch redelijk veel mensen Legend hebben gekocht of geupgradepuur om /fly te krijgen in survival.
Zou dan niet eerlijk zijn tegenover hun en anderen Legends/God spelers om het zomaar lager te zetten naar Elite.

En ik heb ook nog een vraagje over de rank abilitys.

Er staat dat je een paard een naam kan geven met /horse rename, maar dat werkt niet? of hoe moet je dat doen/toepassen?
 
  • Like
Reactions: remymine

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Oh /horse plugin is er al een tijdje uit. /horse rename kon iedereen al, het ging erom dat je het in kleur kon doen, niets groots dus.

En met die post sluiten we dit topic met een goede conclusie, de legend rank wordt gekenmerkt door de fly mode en dit zal dus niet veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.