Even onze jeugd naar boven halen!

Katykana

Supreme
Katykana
Katykana ✔
Supreme
6 apr 2015
54
112
305
Belgenland
noot.space
Hey Hoi,

Onze community heeft toch zeker 1 ding met elkaar gemeen, en dat is gamen.
We kennen nu wel al die nieuwe games waarvan we ze actief spelen. Maar ik ben eens benieuwd naar games dat jullie denken, ooh wat speelde ik dit veel in mijn jeugd! Dit mogen computer games zijn, wii spelletjes, nintendo (mss wel een goede oude gameboy ;o), noem het maar op!

Wat ik vroeger op de computer echt heel leuk vond om te spelen was Freddi fish en Putt Putt! Dit kon ik vroeger echt uren aan een stuk spelen :p. Door mijn broer heb ik ook heel veel lego racers gespeeld. Ook hebben wij een wii gehad en hier speelde ik alles zowat op, mijn favoriet spel was toch wel wii party! Op mijn nintendo heb ik vaak nintendogs gespeeld of cooking mama. :) Dit zijn maar enkele games, ik heb er echt nog veel meer die ik kan opnoemen maar dan ben nog wel even bezig.

Laat maar van jullie horen, ik ben benieuwd welke games jullie speelden en misschien denk ik nog ooh ja dit deed ik ook !
Nog enkele foto's van de games :)

1598635586359.png
1598635616084.png
1598635686480.png
1598635732894.png
1598635778820.png
 
  • Like
Reactions: happyfoxyboy

Slijm

Supreme
Slijm
Slijm ✔
Supreme
26 aug 2017
36
8
130
Noord-Brabant
nintendogs ik weet die nog heel goed met mijn ds en dan nooit je honden eten geven om de dag nieuwe honden kopen en dan allemaal frisbees tegen hun gooien ohja en nooit weten hoe je geld verdiende.
 
  • Like
Reactions: Katykana

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Ik ben zowat geboren met de GameCube (Hebben we nog steeds staan).
Voor wat ik me kan herinneren was The Legend of Zelda: The Wind Waker "het" spelletje waar ik verslaafd aan was. Ik was toen een jaar of 6, maar ik weet nog goed genoeg dat ik het niet voor elkaar kreeg om de wind te keren :tearsofjoy:.
 
  • Haha
Reactions: Katykana

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
157
164
300
19
Velp
Ik heb vroeger zoveel spellen gespeeld haha, ik was altijd helemaal gek van de Super Mario-franchise, ik had dus zelf een Nintendo DS met waaronder New Super Mario Bros, Mario Kart DS en Super Mario 64 DS als games. Helaas is de DS zo goed als onbruikbaar door een grote vlek aan de binnenkant van het scherm :confused:. Maar nu is het al zo'n 9 jaar verder, en ben ik nog steeds in de ban van Mario :p, Momenteel heb ik een Nintendo Switch en een Nintendo 3DS liggen, qua games speel ik nu voornamelijk Luigi's Mansion 1 & 2 en 3, Mario Kart 7 & 8 en Super Mario Maker.
 
  • Like
Reactions: Katykana

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
Als klein meisje speelde ik samen met mijn pa Call Of Duty op de wii. Terwijl er iets verderop een boze moeder zat omdat ze niet wilde dat ik op die leeftijd dat soort games speelde :'). Daarnaast kan ik me vaag herinneren dat we een Nintendo classic hadden.
 
  • Like
Reactions: Katykana

flowxduty

Supreme
FLOWxDuTy
FLOWxDuTy ✔
Supreme
16 nov 2015
57
4
124
25
Als klein meisje speelde ik samen met mijn pa Call Of Duty op de wii. Terwijl er iets verderop een boze moeder zat omdat ze niet wilde dat ik op die leeftijd dat soort games speelde :'). Daarnaast kan ik me vaag herinneren dat we een Nintendo classic hadden.
Call of duty op de wii heb ik ook gespeeld toen mmw3en ik en een vriend gingen elkaar bellen om dan tegelijk een match te vinden voor samen te spelen na een tijd hadden we door dat je vrienden kon toevoegen op de wii :p
 
  • Like
  • Haha
Reactions: Dill and Katykana

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Ik ben wat ouder dan gemiddeld hier (33) en heb dus in mijn kindertijd nog veel op DOS computers gespeeld (een 386)

De leukste herineringen heb ik aan Point & Click adventures zoals Monkey Island 1 en 2,
Day of The Tentacle, Sam & Max Hit The Road
.
dat soort spellen!
al zullen de meeste dat niet kennen hehe

zijn spellen uit eind jaren 80, begin 90
 
  • Haha
Reactions: flowxduty