Er zijn 2 maanden zomervakantie voor de school weer gaat beginnen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Katykana

Supreme
Katykana
Katykana ✔
Supreme
6 apr 2015
54
112
305
Belgenland
noot.space
Hey haunties,

Binnenkort weer eens zomervakantie, Joepie! Eindelijk weer tijd zonder te hoeven denken aan toetsen en taken ! :D
Maar nu ben ik wel eens benieuwd hoe jullie zomervakantie eruit ziet. Zeker in deze tijden is het niet van zelf sprekend om de meeste dingen te doen. Hebben jullie al gekke plannen? Buiten spelen op Haunted ;p
Voor mezelf:
Ik ga enkele weken monitor zijn op een speelplein in mijn dorp! Super gezellig :) Er zijn nu wel wat strengere maatregelen maar dat houdt de pret niet tegen ! Ook ga ik met mijn gezin naar centerparks, eentje in nederland. Kijk ik ook best naar uit :D Ook ga ik met mijn vrienden op een soort van eindejaarsreis, aangezien die naar Londen niet kon doorgaan deze tijden, gaan we in eigen land het feest verderzetten :p Ook ga ik nog op kamp, dus mijn vakantie ziet er toch nog wel leuk uit :D Ik hoop wel dat alles mag doorgaan. Natuurlijk ga ik ook met vrienden afspreken en zijn er daagjes dat ik gewoon thuis ben, die moeten ook in je vakantie horen :tongueout:

Hoe ziet jullie vakantie eruit? Gaan jullie op vakantie? Of blijf je lekker thuis of ga je met vrienden afspreken? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden :)

Katrijn
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
156
163
300
19
Velp
Mijn vakantie bestaat uit Minecraft en luie dagen op de bank haha. Dit jaar niet echt een reisplan naar het buitenland. Misschien af en toe wat dagjes uit binnen NL :)
 
  • Haha
Reactions: Katykana

yarnoiseenschat

Supreme
yarnoiseenschat
yarnoiseenschat ✔
Supreme
6 jul 2019
26
16
134
Hey haunties,

Binnenkort weer eens zomervakantie, Joepie! Eindelijk weer tijd zonder te hoeven denken aan toetsen en taken ! :D
Maar nu ben ik wel eens benieuwd hoe jullie zomervakantie eruit ziet. Zeker in deze tijden is het niet van zelf sprekend om de meeste dingen te doen. Hebben jullie al gekke plannen? Buiten spelen op Haunted ;p
Voor mezelf:
Ik ga enkele weken monitor zijn op een speelplein in mijn dorp! Super gezellig :) Er zijn nu wel wat strengere maatregelen maar dat houdt de pret niet tegen ! Ook ga ik met mijn gezin naar centerparks, eentje in nederland. Kijk ik ook best naar uit :D Ook ga ik met mijn vrienden op een soort van eindejaarsreis, aangezien die naar Londen niet kon doorgaan deze tijden, gaan we in eigen land het feest verderzetten :p Ook ga ik nog op kamp, dus mijn vakantie ziet er toch nog wel leuk uit :D Ik hoop wel dat alles mag doorgaan. Natuurlijk ga ik ook met vrienden afspreken en zijn er daagjes dat ik gewoon thuis ben, die moeten ook in je vakantie horen :tongueout:

Hoe ziet jullie vakantie eruit? Gaan jullie op vakantie? Of blijf je lekker thuis of ga je met vrienden afspreken? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden :)

Katrijn
Klinkt heel leuk! Naar welke centerparks ga je als ik vragen mag? Ik zelf ga aankomende vakantie rust nemen, maar ook wel regelmatig werken. Aangezien het seizoen aangebroken is kan ik volop werken en dat is ook wel fijn. Verder heb ik nog 3 weken voor mezelf en samen met mijn familie. En dan zien we wel wat we gaan doen!

In ieder geval alvast veel plezier als monitor en geniet er alvast van bij de centerparks (:
 
  • Haha
Reactions: Katykana

Katykana

Supreme
Katykana
Katykana ✔
Supreme
6 apr 2015
54
112
305
Belgenland
noot.space
Klinkt heel leuk! Naar welke centerparks ga je als ik vragen mag? Ik zelf ga aankomende vakantie rust nemen, maar ook wel regelmatig werken. Aangezien het seizoen aangebroken is kan ik volop werken en dat is ook wel fijn. Verder heb ik nog 3 weken voor mezelf en samen met mijn familie. En dan zien we wel wat we gaan doen!

In ieder geval alvast veel plezier als monitor en geniet er alvast van bij de centerparks (:
Hey yarno

Jouw vakantie klinkt ook wel tof! Ik ga naar centerparks de Heiderbos als ik het juist heb :p

Katrijn
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: happyfoxyboy

X_Roosje_X

Niet Verified
12 dec 2015
15
8
79
23
De Nederlanden
Voor mij vakantie in eigen land! Met de schoonfam en miss nog met mijn vriend apart. Verder lekker veel werken en wie weet mogen er nog wat hertentamens gemaakt worden! Zin in
 
  • Haha
Reactions: Katykana

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
De zomer van 2020 ziet er zeker heeeeel anders uit dan anders. Een normale zomer voor mij zou zijn dat ik met 70 tal kinders in het buitenland ga trekken. Ja hoor je raad het goed. Ik ben Animator. Maaaaaaaar deze zomer niet. Deze zomer is een zomer zonder kampjes. Ik heb besloten voltijds te werken en wat geldjes te verdienen. Meh saai ik kijk er ook niet zo naar uit aangezien het studenten aanbod hier nergens op slaat.

Gelukkig bestaat HauntedMC weer waar ik me kan amuseren. Op vrije dagjes wat gek doen met vrienden zonder festivals en concerten gaat ook! Oof gelukkig maar. Deze zomer heb ik een 5tal vakantie gastjes hier thuis. Nee hoor het zijn geen mensen. Het zijn muizen :screamcat:. Alle dieren bij ons op school hebben namenlijk ook verzorging en liefde nodig.

Ik hoor ook graag van jullie natuurlijk!

groetjes
Twana
 
Status
Niet open voor verdere reacties.