Survival
Tile Entities:
Entities:
Cluster uitleg: groepering mobs die duidelijk te onderscheiden is van een andere groepering mobs.
Aangeraden cluster afstand: Minimaal 16 blocks aangeraden tussen 2 verschillende clusters in
Tile Entities:
- Frames, armor stands en andere item holders: Geen plaats limiet
- Redstone, pistons, en andere redstone powered blocks: Geen plaats limiet
- Hoppers: Maximaal 2000 hoppers in een base (meerdere bases binnen dezelfde view/render distance telt niet als nieuwe telling)
- Chests en andere containers: Maximaal 2000 chests of andere containers in een base (meerdere bases binnen dezelfde view/render distance telt niet als nieuwe telling)
- Mobspawners: Maximaal 100 spawners in een base (meerdere bases binnen dezelfde view/render distance telt niet als nieuwe telling)
Entities:
Cluster uitleg: groepering mobs die duidelijk te onderscheiden is van een andere groepering mobs.
Aangeraden cluster afstand: Minimaal 16 blocks aangeraden tussen 2 verschillende clusters in
- Animals: 20 animals per cluster.
- Hostile/Passive mobs: 15 per cluster.
- Villagers: 8 villagers per cluster.
- Hostile mobs in mobfarms: 5 hostile mobs per cluster met minimaal 3 blocks afstand tussen verschillende mobfarm clusters in. Dit is om grote 1x1 block farms en andere varianten met veel mob collisions tegen te gaan.
Laatste update: