1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Belangrijk Eiland overzetten op skyblock

Discussie in 'Nieuws & Onderhoud' gestart door Selinya, 4 jun 2018.

1. Hallo Allemaal,

Ik weet dat jullie hier al heel lang op zitten te wachten en dat er van alles is mis gegaan..
    Ik wil jullie hierbij heel erg bedanken voor jullie begrip en geduld, ook al was dat af en toe even lastig door alle enthousiasme en problemen :)

Nu heb ik goed en slecht nieuws!!! (ohjeee...)

Eerst het vervelende maar, dan zijn we daar maar van af!

Skyblock blijft tot het einde van de week dicht. Ik hoor jullie denken WAAAROOOMMM???!!!
    Nou.. Wij gaan deze week benutten om heel Skyblock goed aan te pakken, door alle bugs te fixen en er een goed draaiende server van te maken, zodat iedereen eindelijk is een keer kan spelen zonder de frustraties :)

Het goede nieuws!

Donderdag 14-07-2018 in de avond, gaan wij met meerdere staff-leden jullie eilanden aanpakken!
    Dat houd in corrigeren waar het fout is gegaan en de oude eilanden overzetten.
    Dus zet deze avond in je agenda!!

Ik hoop jullie dan allemaal te zien en er een leuke en gezellige avond van te maken.

Cya online 0/
    Selinya

#1 Selinya, 4 jun 2018
    Last edited: 15 jun 2018
    • Koekje Koekje x 1
  2. Werken de keys dan weer als skyblock weer open gaat?

• Mee eens Mee eens x 1
  3. Succes met buggs fixen en fijn dat het word opgelost.

Misschien handig als mensen hier dingen posten wat niet goed werkte misschien een idee @Selinya ?
    Zoals dat je met supreme van xp, bottles (bottle get)kon vullen en world edit.
    Wekelijkse Quest is nog van week 20.
    Geen spullen kan droppen op iemand anders zijn island.
    Dat als je joint je op spawn komt en niet waar je uitlogt.

• Koekje Koekje x 1

4. Wij gaan deze week benutten om heel Skyblock goed aan te pakken, door alle bugs te fixen en er een goed draaiende server van te maken

• Mee eens Mee eens x 1
  5. Hoi Dyllan,

Dank je wel.
    Ik heb opzich al een lange lijst gemaakt door middel wat jullie verteld hebben. Maar voor de zekerheid dat we niks missen, mag dat best wel hoor :)

Sommige dingen stonden trouwens nog bewust uit vanwege het overzetten, maar ook daar gaan we nu naar kijken!

6. jammer dat het zolang gaat duren voordat de eilanden worden overgezet, worden er tot 14-07 ook hellemaal geen eilanden overgezet?

• Optimistisch Optimistisch x 1
  7. Wij vinden het ook heel erg jammer en vervelend voor jullie, alleen door omstandigheden is het helaas niet anders. We gaan proberen alles in 1 avond te doen, met meerdere staffleden, zodat iedereen geholpen kan worden.

8. Ik hoop dat nu ook ik eindelijk naar mn eiland toe kan en dingen van de oude wereld terug kan brengen naar de nieuwe wereld. :D

• Koekje Koekje x 1
  9. Het is al een dag na die week en ik zou er graag nog op willen om mijn Island te overzetten. Aub doe er niet te lang over

10. Donderdag 14-06-2018 in de avond, gaan wij met meerdere staff-leden jullie eilanden aanpakken!
    Dat houd in corrigeren waar het fout is gegaan en de oude eilanden overzetten.
    Dus zet deze avond in je agenda!!
    Staat in het eerste bericht van dit topic

#10 skyblockdylan, 11 jun 2018
    Last edited: 14 jun 2018
  11. Goedeavond @Selinya

Wanneer komt skyblock weer terug online aangezien er vermeld werd dat tot eind van de week skyblock dicht blijft?

Groetjes Joeri076

12. @remymine Misschien een idee om skyblock terug te zetten naar 14 mei de dag voor de update dan maar geen update maar wel skyblock

13. @Selinya ik zie dat je vandaag de datum heb veranderd van donderdag 14/06/2018 naar 14/07/2018 verander dan ook de donderdag naar zaterdag :), wel heel erg jammer dat het zo lang duurt en zou graag willen weten als dat kan waarom het nog een maand is uitgesteld

• Vind ik leuk Vind ik leuk x 1
  14. Ergens is er iets misgegaan, nader bericht volgt met informatie, waarom hoe en wat!

15. Is er al iets meer bekend over skyblock, hoe , wat en waarom??

download.jpg

Laden...
  • HauntedMC

De HauntedMC Minecraft server is een leuke en vooral gezellige Nederlandse minecraft server. Wij trachten een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren en daarbij een fijne speelomgeving te creëren voor jong en oud. Voor ieder is er plek te vinden in de diverse community van HauntedMC.
  • Vote voor ons!

Voten is een erg belangrijk onderdeel van HauntedMC. Het is de manier voor ons om in de welbekende minecraft serverlijsten een hogere plaats te bemachtigen. Dit geeft ons meer kans om gezien te worden en daardoor meer nieuwe spelers te trekken.

Vote nu!
  • Support HauntedMC!

Het kopen van een rank financiert alles van HauntedMC, van de hosting van onze servers, tot nieuwe plugins en functies. Wij zijn volledig afhankelijk van jullie support hierin en waarderen het enorm of het nou een kleine of een grote bijdrage betreft. Wij zijn ieder zeer dankbaar.

HauntedMC Winkel
XenForo Add-ons & XenForo Styles ™ © 2012-2018 Brivium LLC.