Eiland overzetten op skyblock

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Allemaal,

Ik weet dat jullie hier al heel lang op zitten te wachten en dat er van alles is mis gegaan..
Ik wil jullie hierbij heel erg bedanken voor jullie begrip en geduld, ook al was dat af en toe even lastig door alle enthousiasme en problemen :)


Nu heb ik goed en slecht nieuws!!! (ohjeee...)


Eerst het vervelende maar, dan zijn we daar maar van af!

Skyblock blijft tot het einde van de week dicht. Ik hoor jullie denken WAAAROOOMMM???!!!
Nou.. Wij gaan deze week benutten om heel Skyblock goed aan te pakken, door alle bugs te fixen en er een goed draaiende server van te maken, zodat iedereen eindelijk is een keer kan spelen zonder de frustraties :)

Het goede nieuws!

Donderdag 14-07-2018 in de avond, gaan wij met meerdere staff-leden jullie eilanden aanpakken!
Dat houd in corrigeren waar het fout is gegaan en de oude eilanden overzetten.
Dus zet deze avond in je agenda!!

Ik hoop jullie dan allemaal te zien en er een leuke en gezellige avond van te maken.

Cya online 0/
Selinya
 
Laatste update:

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Succes met buggs fixen en fijn dat het word opgelost.

Misschien handig als mensen hier dingen posten wat niet goed werkte misschien een idee @Selinya ?
Zoals dat je met supreme van xp, bottles (bottle get)kon vullen en world edit.
Wekelijkse Quest is nog van week 20.
Geen spullen kan droppen op iemand anders zijn island.
Dat als je joint je op spawn komt en niet waar je uitlogt.

image.png
 

Selinya

God
Selinya
Selinya ✔
God
4 apr 2018
1
0
87
Werken de keys dan weer als skyblock weer open gaat?


Wij gaan deze week benutten om heel Skyblock goed aan te pakken, door alle bugs te fixen en er een goed draaiende server van te maken
 

Selinya

God
Selinya
Selinya ✔
God
4 apr 2018
1
0
87
Hoi Dyllan,

Dank je wel.
Ik heb opzich al een lange lijst gemaakt door middel wat jullie verteld hebben. Maar voor de zekerheid dat we niks missen, mag dat best wel hoor :)

Sommige dingen stonden trouwens nog bewust uit vanwege het overzetten, maar ook daar gaan we nu naar kijken!
 

ruudje2001

Niet Verified
27 dec 2015
8
2
92
22
jammer dat het zolang gaat duren voordat de eilanden worden overgezet, worden er tot 14-07 ook hellemaal geen eilanden overgezet?
 

Selinya

God
Selinya
Selinya ✔
God
4 apr 2018
1
0
87
jammer dat het zolang gaat duren voordat de eilanden worden overgezet, worden er tot 14-07 ook hellemaal geen eilanden overgezet?

Wij vinden het ook heel erg jammer en vervelend voor jullie, alleen door omstandigheden is het helaas niet anders. We gaan proberen alles in 1 avond te doen, met meerdere staffleden, zodat iedereen geholpen kan worden.
 

Rqhan_

Elite
Rqhan_
Rqhan_ ✔
Elite
1 feb 2017
6
1
60
18
Het is al een dag na die week en ik zou er graag nog op willen om mijn Island te overzetten. Aub doe er niet te lang over
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Het is al een dag na die week en ik zou er graag nog op willen om mijn Island te overzetten. Aub doe er niet te lang over
Donderdag 14-06-2018 in de avond, gaan wij met meerdere staff-leden jullie eilanden aanpakken!
Dat houd in corrigeren waar het fout is gegaan en de oude eilanden overzetten.
Dus zet deze avond in je agenda!!
Staat in het eerste bericht van dit topic
 
Laatste update:

Joeri076

Supreme
Joeri076
Joeri076 ✔
Supreme
7 apr 2015
144
8
154
31
Goedeavond @Selinya

Wanneer komt skyblock weer terug online aangezien er vermeld werd dat tot eind van de week skyblock dicht blijft?

Groetjes Joeri076
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Hallo Allemaal,

Ik weet dat jullie hier al heel lang op zitten te wachten en dat er van alles is mis gegaan..
Ik wil jullie hierbij heel erg bedanken voor jullie begrip en geduld, ook al was dat af en toe even lastig door alle enthousiasme en problemen :)


Nu heb ik goed en slecht nieuws!!! (ohjeee...)


Eerst het vervelende maar, dan zijn we daar maar van af!

Skyblock blijft tot het einde van de week dicht. Ik hoor jullie denken WAAAROOOMMM???!!!
Nou.. Wij gaan deze week benutten om heel Skyblock goed aan te pakken, door alle bugs te fixen en er een goed draaiende server van te maken, zodat iedereen eindelijk is een keer kan spelen zonder de frustraties :)

Het goede nieuws!

Donderdag 14-07-2018 in de avond, gaan wij met meerdere staff-leden jullie eilanden aanpakken!
Dat houd in corrigeren waar het fout is gegaan en de oude eilanden overzetten.
Dus zet deze avond in je agenda!!

Ik hoop jullie dan allemaal te zien en er een leuke en gezellige avond van te maken.

Cya online 0/
Selinya
@Selinya ik zie dat je vandaag de datum heb veranderd van donderdag 14/06/2018 naar 14/07/2018 verander dan ook de donderdag naar zaterdag :), wel heel erg jammer dat het zo lang duurt en zou graag willen weten als dat kan waarom het nog een maand is uitgesteld
 
  • Like
Reactions: Joeri076

Selinya

God
Selinya
Selinya ✔
God
4 apr 2018
1
0
87
@Selinya ik zie dat je vandaag de datum heb veranderd van donderdag 14/06/2018 naar 14/07/2018 verander dan ook de donderdag naar zaterdag :), wel heel erg jammer dat het zo lang duurt en zou graag willen weten als dat kan waarom het nog een maand is uitgesteld

Ergens is er iets misgegaan, nader bericht volgt met informatie, waarom hoe en wat!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.