Dynmap Survival

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
map werkt echt perfect, en de claims ook, soms loopt ie vast maar hey ge kent nie alles hebben he :P

anyway, ik wou vragen wat dat kleine "link" knopje doet links onderin?
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
raff666 zei:
map werkt echt perfect, en de claims ook, soms loopt ie vast maar hey ge kent nie alles hebben he :P

anyway, ik wou vragen wat dat kleine "link" knopje doet links onderin?
De link knop slaat je huidige locatie en zoom level op in de URL balk. Dus als je een bepaald punt wil delen kun je die link ergens neergooien.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
remymine zei:
De link knop slaat je huidige locatie en zoom level op in de URL balk. Dus als je een bepaald punt wil delen kun je die link ergens neergooien.
ah ok, ja dat is wel handig zeker als je met een groepje via skype aan het samenwerken bent en je wilt ff snel een lokatie sharen :)
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
remymine zei:
De link knop slaat je huidige locatie en zoom level op in de URL balk. Dus als je een bepaald punt wil delen kun je die link ergens neergooien.
ok heb het even getest, die link knop werkt niet omdat de dynmap embedded zit in dit forum

als we de rechtstreekse link van de dynmap zouden hebben, dan zou er in de url balk inderdaad code verschijnen voor de zoom en locatie, maar omdat het ge-embed is zien we in de url balk alleen : "http://haunted-mc.com/index.php/topic/40-dynmap-survival"

dit is natuurlijk totaal niet erg ofzo, we missen nou niet echt bepaald een super gewilde uber functie ofzo... :P
dacht laat het ff weten :)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
raff666 zei:
ok heb het even getest, die link knop werkt niet omdat de dynmap embedded zit in dit forum

als we de rechtstreekse link van de dynmap zouden hebben, dan zou er in de url balk inderdaad code verschijnen voor de zoom en locatie, maar omdat het ge-embed is zien we in de url balk alleen : "http://haunted-mc.com/index.php/topic/40-dynmap-survival"

dit is natuurlijk totaal niet erg ofzo, we missen nou niet echt bepaald een super gewilde uber functie ofzo... :P
dacht laat het ff weten :)
Zoveel mogelijk traffic via deze website he :P
Maar je hebt helemaal gelijk :)
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
whats up? dynmap blijft wit op moment... zal wel iets tijdelijks zijn, ik zie t morgen wel :P

edit: yup was alleen snachts, sochtends werkte ie alweer :)
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
btw, Claims zijn weer terug op de dynmap! echt chill, wel merk ik als ik de directe link gebruik naar de full screen dynmap dat ie wat minder lag heeft
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
uhm, claims zijn niet meer zichtbaar op dynmap survival. is wel handig anders
 

xProgodzx

Niet Verified
12 dec 2014
14
5
42
remy kunnen we doen als je tptoggle hebt dat je ook niet op dynamap gezien word want als je in rust wil bouwen kunnen ze op ok je positie zitten teleporten
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
inderdaad.... gelukkig doen niet veel mensen dit, maar een toggle voor de dynmap marker uit te zetten lijkt mij opzich wel chill...

oh maar anderzijds.... ik check altijd op de dynmap of er mensen in mn buurt aant bouwen zijn ofzo t zou ook wel best lastig zijn als ik een hoop mensen niet meer op dynmap kan zien :p

mja doe maar niet dus :p
 

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
Remymine kan niet worden gezien op we dynmap

In ja door we dynmap heb ik wel eens een AFK moderator Which gevonden in in been cobblestone kooi
Gestopt.

Toen ik klaar was kreeg ik wel heel veel tpa's
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Remymine kan niet worden gezien op we dynmap

In ja door we dynmap heb ik wel eens een AFK moderator Which gevonden in in been cobblestone kooi
Gestopt.

Toen ik klaar was kreeg ik wel heel veel tpa's
... :L
 
  • Like
Reactions: kronoscreeper

brita

Niet Verified
1 aug 2015
0
0
23
18
ik heb een vraagje hoe kan ik op een server gaan spelen ik zoveel mogelijk geprobeert maar ik vond niks plz help me
 
Status
Niet open voor verdere reacties.