Dit ben ik en ik ben eigenlijk niet zo nieuw

Wat vind jij leuker!

  • Instagram

    Votes: 4 50,0%
  • Snapchat

    Votes: 1 12,5%
  • Youtube

    Votes: 3 37,5%

  • Total voters
    8

vajend

Premium
_Debbi
_Debbi ✔
Premium
30 jul 2018
1
1
107
22
Noord-Holland
Hallo allemaal...

Ik ben Fleur van het account Lokstofje die ik bij deze veranderd heb naar Vajend, en dit dus ook mijn nieuwe forum account is. De namen zijn principe het zelfde als hier en Minecraft zelf. Ik woon in Noord-Holland meer zal je ook nog niet te weten krijgen tot jij echt vrienden met mij zou willen zijn... Moeten we wel vrienden zijn uiteindelijk! Ik ben 17 jaar en zit nog op het middelbare en daar doe ik horeca, bakkerij en recreatie. Zelf werk ik ook in een restaurant en heb ik het daar ontzettend naar mijn zin.

20-06-2001: Mijn geboorte ja daar beginnen we al... Dat dus hallo daar is Fleur...
Sinds ik 11 jaar is begon ik al met Minecraft en was er helemaal weg van. Eerst alleen singleplayer en toen begon ik ook langzamerhand in multiplayer te spelen. Dit vond ik erg leuk en deed dit helaas eerlijk gezegd toen nog niet op HauntedMc... Sinds ik hier ingelogd ben vond ik het altijd wel leuk, ook heb ik hier veel rolplay gespeeld ander half jaar geleden om even wat oude tijden terug te halen, maar ook dat houd helaas op want vroeger was alles leuker toch?

Nu ben ik hier met mijn lieve vriend Michieljong98 in survival gaan bouwen, ik zelf als premium en hij als user... Wat een leuk koppel he ;D ? (Slechte grapjes) Maar goed het lijkt dan al wel in het echt alsof we samen wonen omdat we elkaar zowat elke dag zien.... En ja dat gaat goed want we zijn net weer terug uit Frankrijk en daar zaten wij een week lang met elkaar opgescheepd ;D!!!

Wil jij meer van mij weten? Contacteer mij gewoon even ik sta altijd wel voor een gezellig gesprek open! Ik zal niet altijd te persoonlijke dingen beantwoorden... Zo wie zo krijgt niemand mijn bank gegevens of achternaam... Alleen als wij echt goede maatjes zijn! Of het heeft met wat zakelijks te maken...

Is dit nu wel even genoeg over mijzelf?

Me vriendelijke groet en een dikke kus....

Fleur (De dyslecticus dus je hoeft me niet te verbeteren Xx)
 
  • Like
Reactions: Lanzaned

Lanzaned

Niet Verified
23 jul 2018
8
2
84
52
The Edge of Sanity
Hoi Fleur,

Wat ontzettend geinig dat we dezelfde geboortedag hebben, alleen het jaar verschilt. Jij uit 2001 ik uit 1971.
Heb je al ingame gezien, ook leuk om hier welkom te zeggen!

Lanzaned [HogWild]
 

Xezza

Niet Verified
25 jul 2015
32
8
127
17
Leuk je te ontmoeten
Heb je nog niet zoveel gezien


Mvg Bart // DimitriiFan