Deem here #3

Deem

God
DeeMelon
DeeMelon ✔
God
6 mrt 2016
335
103
252
21
Brabant, kut!
www.instagram.com
Yo gamers,
Het is inmiddels 4 jaar geleden dat ik mezelf hier heb voorgesteld. Mijn stel jezelf voor uit 2016 is echt mega cringy, dus hier een geüpdatete versie. :)

Ik heet Demi, mijn bijnaam is Deem (mag je gewoon gebruiken, zolang het geen Dee is!), inmiddels ben ik bijna 18 jaar oud en zit ik in de 6e klas van het vwo. :fearscream: (Oh god, wat ben ik blij dat de eindexamens niet doorgaan).

Veel is er niet veranderd vergeleken met mijn oude stel jezelf voor. Bijvoorbeeld:
- Ik heb nog steeds een soort watermeloenverslaving, like, niet per se eten, maar wel dat ik veel watermeloen-themed dingen verzamel.
- Ik houd nog steeds van én kijk nog steeds anime. Mijn lievelings- is op dit moment My Hero Academia, en toen Sword Art Online, dus dat is wel veranderd.
- Mijn lievelingskleur is nog steeds paars.
- Ik houd nog steeds van tekenen.

Verder (ook random):
- (Gelukkig) heeft dit hele stel jezelf voor gebeuren mijn emo fase gemist, misschien beter ook lmao.
- Ik ben naar een hoop concerten geweest, zo heb ik mijn favoriete band, Twenty One Pilots, live gezien in 2019. Ook heb ik Fall Out Boy, Panic! at the Disco en half alive gezien. Verder ben ik in 2018 naar Dan and Phil geweest, zij waren toen mijn favoriete YouTubers.
- Ik heb een hoop nieuwe vrienden gemaakt toen ik random besloot met iemand mijn verjaardag te vieren in 2018.
- Ik ga sinds 2017 of 2018 altijd naar Dutch Comic Con. :)
- Ik ben van plan Biomedische Wetenschappen te gaan studeren in Utrecht, en als ik daar niet word toegelaten ga ik Biologie studeren in Leiden!
- Mijn kamer hangt vol Twenty One Pilots posters, maar ook van wat andere fandoms.
- Ik verzamel Funko Pop!s. :tearsofjoy::sunglasses:
- "Fav kleertjes: Ehh, ligt eraan wat voor weer het is, ik draag het meeste gwn skinny broekjes met T-Shirt en een vest." -> nu draag ik vooral alles wat zwart is, wordt wel wat minder tho, omdat t niet helemaal meer m'n ding is.
- Ik heb in de tussentijd best vaak m'n haar geverfd! Eind 2016 ging ik blond, tussendoor wel eens paars, en dat heb ik bijna 4 jaar volgehouden. Nu is m'n haar donkerrood. :)
- Ik sport niet meer lmao, ik wil proberen veel te gaan skateboarden, want dat is wel leuk op zich.
- Ik sta volgens mij voor al mijn vakken een 6 of 7 afgerond, behalve voor Frans, daar sta ik een 9 voor. :tearsofjoy:
- Ik heb een Nintendo Switch Lite met Pokémon Sword, Animal Crossing: New Horizons en New Super Mario Bros. U Deluxe

Houdoe.

Linkje naar mijn cringy stel jezelf voor: https://www.hauntedmc.nl/forum/threads/deem-here-2.13982/

Socials:
Insta: DeeMelon
Twitter: MelonsTrash
Snap: justdemi731
Discord: DeeMelon#0044
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Heyy Demi! :)
1586726416186.png
 
  • Like
Reactions: Deem

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Wat een lijst haha, wel een leuke lijst though

Kon het niet laten om die oude te gaan lezen :tearsofjoy:
 
  • Like
Reactions: Deem and Bart