De server is nu te joinen vanaf 1.9!

  • Topicstarter Datdus
  • Startdatum
  • Topic Volgers 12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties,
Vanacht zijn alle Haunted servers geupdate waardoor ze nu ook joinbaar zijn met 1.9 clients.

Nee, dit betekent nog niet dat onze server nu de functionaliteiten heeft van 1.9. Gewoon een slimme aanpassing waardoor je kan joinen vanaf de nieuwste versie. :)

Ook 1.8 is op dit moment nog volledig ondersteunt. Je kunt zelf bepalen welke versie je het fijnste vindt spelen.

Have fun!
 
Last edited by a moderator:

Mainrr

Niet Verified
16 jun 2015
127
12
184
23
Hoogeveen
Beste Haunties,
Vanacht zijn alle Haunted servers geupdate waardoor ze nu ook joinbaar zijn met 1.9 clients.

Nee, dit betekent nog niet dat onze server nu de functionaliteiten heeft van 1.9. Gewoon een slimme aanpassing waardoor je kan joinen vanaf de nieuwste versie. :)

Ook 1.8 is op dit moment nog volledig ondersteunt. Je kunt zelf bepalen welke versie je het fijnste vindt spelen.

Have fun!
Gaat KitPvP updaten naar 1.9? Zo ja... Rip KitPvP.
 

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
ik vind het nu fijner spelen op 1.8 omdat je 1.9 nu maar half speelt.
 

StefanSmit

Niet Verified
3 aug 2015
15
1
54
hopelijk blijft het ook 1.8 voor nog een heeeeele lange tijd, 1.9 lagged zwaar op mijn laptop
 

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
hopelijk blijft het ook 1.8 voor nog een heeeeele lange tijd, 1.9 lagged zwaar op mijn laptop

dan zul je denk ik echt iets nieuws moeten gaan kopen. een andere optie is dat je alles van je laptop afgooit en dan alleen minecraft op hebt staan. dan wordt hij al wel weer sneller
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
dan zul je denk ik echt iets nieuws moeten gaan kopen. een andere optie is dat je alles van je laptop afgooit en dan alleen minecraft op hebt staan. dan wordt hij al wel weer sneller
alles dr afgooien is ook wel weer hopeloos ligt eraan hoeveel ram je hebt en hoe goed je processor is

groetjes sneaky
 

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
alles dr afgooien is ook wel weer hopeloos ligt eraan hoeveel ram je hebt en hoe goed je processor is

groetjes sneaky
hoezo hopeloos? als je er toch niks van heel erg bellang op hebt staan. je zet gwn wat je wilt houden op een stikje en dat zet je er later weer op. ook een manier om btw van virussen af te komen.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Floran

Niet Verified
9 mrt 2015
46
13
124
21
Assen
1.9 combat is echt verpest
 
Status
Niet open voor verdere reacties.