De map

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Hallo Haunted!

Ik speel vaak Kitpvp op Haunted maar toch zit me veel nog dwars dus laat ik 1 iets dat me dwars zit oplossen.
Het valt me erg op dat mensen met de kit ninja de bomen in springen waarbij ik of andere mensen zonder de potion effects er niet bij komen. Daarom vraag ik of dit normaal gezet kan worden dat mensen gewoon op de grond blijven pvpen en niet in bomen zitten toe te kijken of vluchten. Ik wil graag dat de Staff kijkt of er meerdere plekken zijn waar mensen met Jump Boost 2 en Speed 3 in de bomen kunnen of waar dan ook zodat het eerlijk blijft. In de video laat ik het alleen even zien wat de meest gebruikelijke opvallende plekken zijn. Als er na de verandering nogmaals van die plaatsen zijn dan kan dat hopelijk veranderd worden. Enjoy Mvg DarknessWolf14!

 

pietervv

Supreme
pietervv
pietervv ✔
Supreme
31 dec 2015
24
1
84
Beste DarknessWolf14,
Volgens mij is de Ninja kit hier juist voor gemaakt, als je niet in de bomen of iets dergelijks zou kunnen springen dan heeft deze kit ook geen nut meer en kan je hem net zo goed uit de kit opties halen.
Maar dit weet ik niet zeker, dus ik wacht het antwoord van de staf af.
Mvg,
Pietervv
 

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Dat zou best kunnen Pieter maar vroeger was het niet zo en ik wil het graag houden zoals het was en geen mensen die weg rennen en als een poes in de boom gaan zitten
 

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Beste DarknessWolf14,
Volgens mij is de Ninja kit hier juist voor gemaakt, als je niet in de bomen of iets dergelijks zou kunnen springen dan heeft deze kit ook geen nut meer en kan je hem net zo goed uit de kit opties halen.
Maar dit weet ik niet zeker, dus ik wacht het antwoord van de staf af.
Mvg,
Pietervv
Dat kan best maar het is niet nuttleloos voor pvpers kan de speed jij fijn zijn........ Beter gewoon houden en niet mensen afk in de bomen of niks gaan lopen doen dat is het doel niet van kitpvp
 

robbieplays123

Supreme
robbieplays123
robbieplays123 ✔
Supreme
30 jun 2015
44
20
139
Kaasballenland
Kit ninja is volgens mij gemaakt om kunnen weg te rennen , Maar soms kan het ook best irritant zijn voor spelers die veel pvpen ja :P , Veel pvp plezier verder :D
 

LuvUToo

Verbannen
wowlmao
wowlmao ✔
God
22 aug 2016
19
5
97
Beste DarknessWolf14,
Volgens mij is de Ninja kit hier juist voor gemaakt, als je niet in de bomen of iets dergelijks zou kunnen springen dan heeft deze kit ook geen nut meer en kan je hem net zo goed uit de kit opties halen.
Maar dit weet ik niet zeker, dus ik wacht het antwoord van de staf af.
Mvg,
Pietervv
Eum Speed is volgensmij het belangrijkste...
 

DarknessWolf14

Niet Verified
9 dec 2016
78
12
127
Vroeger was het er ook maar volgens mij minder.. Nu zit echt letterlijk bijna iedereen die kit ninja heeft in bomen of andere plekken waar je bijv. Met Warrior niet bij komt.
Daarom en het word te veel gebruikt en is het irritant en gaan sommige je op stoken.... Uggghhhh
 
Status
Niet open voor verdere reacties.