Open De Idle Kick is zwaar bugged, please fix :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Hoi, ik weet dat er sinds kort een idle kick is, no problemo, integendeel, dat vind ik eigenlijk zelfs chill, want tokens farmen door afk naast een iron farm te staan is eigenlijk net zo lame als cheaten :PPP


maar , ik deed het net even testen, en 40 minuten afk staan ging gewoon helemaal fine! :)

toen ben ik ff wat gaan bewegen, en daarna ging ik even een paar minuten chatten via skype met mn pinksquad maten en bwam! ik krijg een idle kick ? :S wat is dit? een totale random idle kick na 3 minuten? terwijl ik net daarvoor al een keer 40 minuten idle stond?

ik snap het niet, kan iemand me uitleggen welke idle kick er precies in werking is? want in ieder geval de timing op die kick lijkt echt compleet helemaal random ofzo :P
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Afk =/= idle kicker

Idle test op een aantal zaken, bijv block interact en item interact. Afk wordt door een andere plugin gehandeld
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
ik stond lekker te springen en werd gekicked
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Movement is geen item/block interact. Anders kan ik ook een afk bootje maken :P
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
word ik gebanned als ik met mn muis een muis macro maak die de hele tijd 1 dirt plaatst en dan weer oppakt ? :P
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
add die regel please, : Geen anti-afk macros of bots ;) ik wil niet dat er mensen banns krijgen simpelweg voor iets waar helemaal geen regel tegen is :)

edit: oh ik zie dat er wel een kleine regel hierover staat bij het juni updates topic staat... maja, hoeveel % van de spelers zou dat nou lezen ;)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Daarom staat er ook, voor als de regels niet zijn bijgewerkt:


Sommige regels zullen hier misschien ontbreken, maar we zijn nog steeds gemachtigd om straffen uit te delen ook al staat dat niet bij deze regels vermeldt.

Maar goed, is nu bijgewerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.