Credits verkopen in de shop!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

EgoRaptor

Niet Verified
16 nov 2014
1
0
35
31
Hallo allemaal,

Ben ik de enige die graag wil dat er Credits verkocht worden in de Shop!?
Ik speel vaak op Factions, en bezit al de rank Elite, maar ik vind dat ik nog steeds (te) weinig Credits heb voor alle MCMMO skills die er zijn om te upgraden. Natuurlijk kun je ook voten, zoals ik elke dag ook doe, maar het aantal Credits dat ik hiervan krijg vind ik, naar mijn mening, niet erg veel, en het gaat aardig langzaam.
Nu heb ik hier een leuke suggestie.
Voeg, net als Tokens, ook Credits toe aan de Shop! :)

Ik hoor graag hoe jullie allemaal hierover denken!
Zie jullie in-game! :D

Greetz, EgoRaptor
 

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Tja.. maar het heeft een nadelige kant.. somkige hebben veel tokens, dus die krijgen het dan wel heel makkelijk
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
oh zo , dat je met echt geld dus naast tokens ook credits kan kopen?


zelf speel ik geen factions, dus heb geen verstand van credits, maar het zou misschien kunnen zijn dat het daardoor wel te unbalanced word, dat je bijvoorbeeld groepen krijgt met mensen die veel geld te besteden hebben , en daardoor dus iedereen kunnen ownen... het word dan een beetje zoals in battlefield Heroes, was een leuk spel, maar mensen die geld hadden konden alle skills kopen en dikkere guns en alles upgraden enzo, dus die wonnen ALTIJD... mensen zonder geld moesten om dat allemaal te unlocken eerst maaaaanden spelen, maar dat lukt dus niet want je verliest letterlijk ALTIJD van die pay-to-win dudes :pPP haha
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
oh zo , dat je met echt geld dus naast tokens ook credits kan kopen?


zelf speel ik geen factions, dus heb geen verstand van credits, maar het zou misschien kunnen zijn dat het daardoor wel te unbalanced word, dat je bijvoorbeeld groepen krijgt met mensen die veel geld te besteden hebben , en daardoor dus iedereen kunnen ownen... het word dan een beetje zoals in battlefield Heroes, was een leuk spel, maar mensen die geld hadden konden alle skills kopen en dikkere guns en alles upgraden enzo, dus die wonnen ALTIJD... mensen zonder geld moesten om dat allemaal te unlocken eerst maaaaanden spelen, maar dat lukt dus niet want je verliest letterlijk ALTIJD van die pay-to-win dudes :pPP haha

As known as Premium, Elite, Legend and God xD
 

EgoRaptor

Niet Verified
16 nov 2014
1
0
35
31
Klopt, Pay2Play games zijn echt kut. Dit is inderdaad oneerlijk t.o.v. de mensen die minder geld hebben om hieraan te besteden. Maarja, je kunt ook al Tokens kopen, dus waarom niet ook gewoon Credits eraan toevoegen..
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Klopt, Pay2Play games zijn echt ***. Dit is inderdaad oneerlijk t.o.v. de mensen die minder geld hebben om hieraan te besteden. Maarja, je kunt ook al Tokens kopen, dus waarom niet ook gewoon Credits eraan toevoegen..

je bedoelde pay2win games zijn *** ;) want pay2play is gewoon normaal he :P

maar ja, ik weet dus niet echt hoe factions precies werkt met credits, maar het lijkt me dat je met tokens niet echt brute uber dingen kan kopen.... want idd, tokens zijn niks waard omdat iedereen die zo bwam 10.000 kan kopen :P daarintegen zijn credits juist wel rare, en dat is juist het leuke eraan,.... denk ik hoor... wat kan je in factions precies met tokens en met credits?
 

EgoRaptor

Niet Verified
16 nov 2014
1
0
35
31
je bedoelde pay2win games zijn *** ;) want pay2play is gewoon normaal he :p

maar ja, ik weet dus niet echt hoe factions precies werkt met credits, maar het lijkt me dat je met tokens niet echt brute uber dingen kan kopen.... want idd, tokens zijn niks waard omdat iedereen die zo bwam 10.000 kan kopen :p daarintegen zijn credits juist wel rare, en dat is juist het leuke eraan,.... denk ik hoor... wat kan je in factions precies met tokens en met credits?

Ik bedoelde indd Pay2Win ja haha.
Credits kun je in Factions gebruiken om MCMMO skills te upgraden. Dit houdt in dat je bijv. Mining en Swords kunt upgraden. Hoe hoger dat level daarvan is, deste langer je je skill kunt gebruiken. Met Tokens kun je puur en alleen stuff kopen in de Shop.
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ben het eens als je veel tokens hebt dan kan je alles, ik zou het laten zoals het nu is.
Je kan altijd naar god of legend upgrade?
Kijk naar reewijk, die heeft massa's veel tokens! Dan kan hij gwn op zijn gemak alles kopen.
Straks heeft hij misschien unarmed 50.000 :/
 

yolomonkey

Niet Verified
11 aug 2014
16
1
37
21
Ben het eens als je veel tokens hebt dan kan je alles, ik zou het laten zoals het nu is.
Je kan altijd naar god of legend upgrade?
Kijk naar reewijk, die heeft massa's veel tokens! Dan kan hij gwn op zijn gemak alles kopen.
Straks heeft hij misschien unarmed 50.000 :/
Dan zou hij beter iedereen met zijn handje kunnen vermoorden (^^)
 

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
496
181
295
23
Nederland
Ben het eens als je veel tokens hebt dan kan je alles, ik zou het laten zoals het nu is.
Je kan altijd naar god of legend upgrade?
Kijk naar reewijk, die heeft massa's veel tokens! Dan kan hij gwn op zijn gemak alles kopen.
Straks heeft hij misschien unarmed 50.000 :/
Als mcmmo skills boven de 1000 uitkomen, geven de skills niet meer efficient effect. Het verschil tussen unarmed 2000 en unarmed 4000 is dus niet veel.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
dus als je credits zou kopen ben je meteen instantly overpowered.... yep, beetje tzelfde idee als in mijn voorbeeld over battlefield Heroes :p
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
xBennie, het procent op unarmed gaat wel stukje per stukje omhoog.
 

EgoRaptor

Niet Verified
16 nov 2014
1
0
35
31
En Unarmed zou echt de enige skill zijn die ik NIET zou upgraden. Er lopen er al genoeg rond die dat gebruiken, en zonder zwaard vechen, nahh. :)
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
mcmmo credits WAREN te koop eerder, maar vanwege de nieuwe EULA van Mojang, mag dat niet meer.
 

EgoRaptor

Niet Verified
16 nov 2014
1
0
35
31
En Tokens mogen wel gewoon verkocht worden? Wat is het verschil dan?
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
En Tokens mogen wel gewoon verkocht worden? Wat is het verschil dan?

mja, die Eula ging er dacht ik over dat er geen spullen verkocht mogen worden die niet-betalende spelers niet kunnen krijgen...
en tokens kun je dus zonder te betalen makkelijk verkrijgen, maar credits weet ik niet eigenlijk, kan dat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.