Gesloten [CREATIVE] Invisible Item Frames

Status
Niet open voor verdere reacties.

VreshJuice

Verified
MoLue
MoLue ✔
Verified
8 aug 2020
1
1
40
Hey, ik had het idee om invisible item frames toe te voegen aan de server, of aan de gamemode creative dan. Je kan een video opzoeken over hoe het werkt maar even samengevat: het is een item frame die je niet kan zien, dus als je er een item op plaatst lijkt het alsof de item op de grond ligt of aan de muur hangt. Ik heb al veel dingen bedacht om ermee te doen. Ik denk dat dit echt een goede toevoeging is!!

De command voor dit item is: /give @p item_frame{EntityTag:{Invisible:1}}
LET OP: Ik heb het uitgetest in 1.16.1 op singelplayer en daar werkt het!!

[EDIT] Ik snap dat je de spelers niet de rechten kan geven voor dit command maar je kan wel een bord maken en als je daar op klikt dat je het dan krijgt ofzo. En hetzelfde voor barriers natuurlijk. Je kan ook de item frames gewoon ergens plaatsen en dan dat de spelers het moeten kopieeren met middel muis klik, natuurlijk wel met een duidelijk instructie hoe (voor de nieuwe spelers)

Groetjes: Vreshjuice <--- (IGN)
 
  • Like
Reactions: DuracellKonijn

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
157
164
300
19
Velp
Er is een texturepack voor 1.16.1 die tweaks aan de vanilla textures toevoegt die voornamelijk helpen met het bouwen, en item frames zijn van zichzelf al invisible met die pack! Mocht je hem willen, het heet 'Bettervanillabuilding' :)
 
  • Like
Reactions: DuracellKonijn

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Er is een texturepack voor 1.16.1 die tweaks aan de vanilla textures toevoegt die voornamelijk helpen met het bouwen, en item frames zijn van zichzelf al invisible met die pack! Mocht je hem willen, het heet 'Bettervanillabuilding' :)
probleem is wel dat anderen dan niet zien wat jij ziet......

dus dit moet eigenlijk vanuit de server komen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.