Gesloten Bouwserver deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToxicMonster18

Niet Verified
29 jun 2019
6
5
55
24
Goedeavond mensen

Met Jeremy (toxic) hier.
Wij als bouw team hopen dat jullie de survival spawn nog steeds dope vinden. Voor de volgende aankomende gamemodes komt er weer een dope spawn.

Wij hebben hier wel veel tijd en energy in gestoken voor jullie en hopen dat jullie er nog lang en veel speel uren aan willen geven.

Wij willen wel vragen voor feedback.
Stel jullie willen aanpassingen en veel mensen stemmen op de zelfde ideeën veranderen wij als bouw team die aanpassingen.

Wat willen jullie nog meer. Meer info op de forums of snuck pikes van wat bouwshit. Of zelf tips end tricks.

Me els het bij deze bij mij op de forums of discord.

P.s willen jullie nog meer art van mij zien ga na Anime_for_live108 op Instagram.
 
  • Like
Reactions: Deleted member 3363

RedRose0292

Bouwteam
Staff member
RedRose0292
RedRose0292 ✔
BouwTeam
6 jan 2019
50
65
167
de Apenheul
Ik wil een zwembad in mn achtertuin!
 
D

Deleted member 3363

Guest
Beste @ToxicMonster18,

Wat leuk dat je het initiatief neemt om de community te betrekken bij de geplande bouwwerken!

Survival
Laten we aan het begin beginnen. De survival spawn.
Het is een prachtige spawn voor een grote server. Alleen is Haunty dat op dit moment niet, dit komt hopelijk terug! Ik vind de spawn naar mijn mening veelste te groot en grof. Je moet echt je best doen alles terug te vinden in de details. Ik heb met remymine rondgevlogen en kwam meerdere door mij nog niet ontdekte stukken tegen. Denk hierbij aan de reusachtige mieren en de caves eromheen. Ik zal mijn zelfingenomen kritiek even opsommen, onder het motto van 'beter kunnen, laten zien dan'.


- De survival spawn is té groot, en dan ook veelste groot voor een server met 25 ~ 30 spelers online gemiddeld vind ik.
- Er is geen duidelijke stijl gebruikt. Het oogt allemaal specteculair en vergis me niet, het is ontzettend mooi in mekaar gezet, alleen vind ik het niet geschikt als een spawn area.
- Er is té veel blok variatie gebruikt. Ik krijg zowat een epileptische aanval van alle verschillende kleuren blokken. Zeker onder de spawn met de grond. Als je gras of grond mixt denk ik aan misschien gekleurde clay er doorheen mixen en wat andere blokken die erbij in de buurt komen. Niet wat er nu ligt met het gigantische hoeveelheid wol en wat dan wel niet. Het lelijkst (sorry voor het woord :sweat:) vind ik de ice biome. Resembleert niks in mijn ogen met de hoeveelheid wol en gekleurde clay die erin gestamt is.
- De terraforming of blokken die gebruikt zijn voor het terrein sluiten totaal, maar dan ook totaal niet aan op de default minecraft wereld waarin de spawn is gekopieerd. Ik had verwacht dat er een mooie transitie lijn omheen zat (zoals bij biomes: waar ze overlopen in mekaar), maar nee.

Adviezen?
Al deze problemen, behalve die van de stijl zijn uiteraard te veranderen, maar dan volgt er nog een laatste punt VOOR NU: Het is werkelijk waar te groot. Echt, toen ik voor het eerst joinde dacht ik dat in een server lobby zat zo groot. Er zitten ook op irritante plekken barrier blocks waardoor je soms niet goed eruit kunt vliegen.

Ik zou als advies meegeven, kijk naar de situatie en context van de server. Het oogt op dit moment mytische en te groot, nogmaals dit vind ik. Gebruik minder detail. Huh!?!?! WAT BEDOEL JE DAARMEE??? Nou, de grond zoals ik als voorbeeld gaf. Er is veelste veel blok variatie gebruikt. Tevens kan ik de /warp mall hier ook bij betrekken. Al die trapdoors in het design. Please never again. Niet alleen oogt het rommelig, het wordt te druk en onoverzichtelijk!

Toekomst
Dit was mijn terugkoppelende feedback. Ik denk wel dat je een centraal theme moet houden over de gehele server verspreidt, met elementen van de desbetreffende gamemode erin.

Bedankt voor het lezen. Cheers..!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.