Back2basics eerste updates.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey haunties

Helaas lang geen berichtgeving. Uiteraard voor vele van jullie zeer storend, maar ik word ook ouder en heb het in mijn privé leven enorm druk. Gelukkig zijn er altijd rustigere periodes tussendoor waar ik even alle tijd kan nemen voor HauntedMC. Dus hier de eerste verdere berichtgeving.

We need you! :)
Zoals jullie weten staat de ontwikkeling van de Haunted server op dit moment redelijk stil. Hier balen wij -de staff-, maar ook jullie de spelers enorm van. Wij zoeken daarom enthousiastelingen en vaste leden van de community die ons willen helpen, met het oog op de lange termijn, zodat Haunted zich weer verder kan ontwikkelen met veel toewijding van de betrokken staff en community.
Dus heb jij interesse en de mogelijkheden om ons te helpen, je kunt direct bij mij solliciteren, ik nodig je daarvoor graag uit op teamspeak (stuur vooraf wel eerst even een berichtje dat je interesse hebt op het forum naar me!).

Wat gaat er nu gebeuren?
HauntedMC is op dit moment erg groot voor de doelgroep en de ambities die we hebben. We willen van voor af aan beginnen en de community op een gezonde en verantwoorde manier laten groeien.

Daarom gaan er komende wat dingen op de schop zodat we dit voor elkaar kunnen krijgen. Allereerst worden alle inactieve gamemodes uitgezet en zullen de gamemodes die blijven (onze vaste kern gamemodes) op een nieuwe gezellige kleine hub te vinden zijn.

Ook uit financiële redenen (huidige systeem is erg groot en duur!) zullen we in aantal machines minderen en hiervoor zullen er wat dingen overgezet moeten worden. Het overzetten zal vanaf dit moment al van start gaan en we hopen spoedig hiermee klaar te zijn.

We zullen dan verder gaan met in ieder geval Skyblock, Survival (nieuw), Creative en Factions (en Kitpvp). Dit is veel beter te onderhouden op dit moment en zal de kwaliteit zeker ten goede komen! De gezelligheid moet voorop staan en dit kan alleen als de servers ook uitnodigend zijn.

De survival claims zijn we nog steeds mee bezig, hier hebben we ondertussen al wat extra hulp voor. De survival release zullen we hier in ieder geval niet op laten wachten, zodat mensen die los van hun claim al willen survivalen dit binnenkort gewoon al kunnen doen!

Vragen zijn altijd welkom en zal ik in dit topic of privé direct beantwoorden.
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
rip miners en prison
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
rip miners en prison
Gamemodes die leeg staan, en geld kosten door de hosting op dit moment :P Ook als we updates uitvoeren moeten we telkens zulk soort gamemodes ook meenemen waardoor alles 2-3x zo lang duurt. Dus voor nu let's go back to the simple basics. :)
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
Mhm, wanneer denk je dat alle updates die je wilt gaan doen klaar zijn?
 

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
Fijn dat er weer even een update is! Ik zal wel weer eens verschijnen als de nieuwe survival er is en ik genoeg tijd heb naast school. Is er al een exacte datum voor de opening?
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ik heb er zeker zin in!
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik wil als eerste echt de overbodige machines schrappen en de servers die we houden bij elkaar online hebben. Dan zit het in ieder geval financieel goed en kunnen we ergens mee verder. Daarna wil ik het team echt uitgebreid zijn, zodat we met meer mankracht aan de zaken kunnen werken. En dan zo snel mogelijk alle lang verwachte updates erachteraan. @Dill @iBartt
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
rip miners en prison
Gamemodes die leeg staan, en geld kosten door de hosting op dit moment :P Ook als we updates uitvoeren moeten we telkens zulk soort gamemodes ook meenemen waardoor alles 2-3x zo lang duurt. Dus voor nu let's go back to the simple basics. :)
OMG XD echt voor de grootste gezeik en gejank dat prison terug moet enzo en niemand speeld het meer hahahah >_< dat was echt een waste dan
 
  • Like
Reactions: Maaraa and Dimitri

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Hoi remymine

Goed om te lezen dat jij inziet dat de mensen die vragen naar update of kritiek hebben niet per definitie zeuren zijn of spelers die er niet toe doen. Kreeg het idee dat dat leefde binnen de staf, tenminste de staf die nog online is. Het is jammer dat bepaalde dingen niet sneller gaan of kunnen gaan. Heb er vertrouwen in dat je het weer op de rit krijgt, zoals je het altijd hebt gekregen in al die jaren.
Ik kan het weten speel flink wat jaren op haunted en altijd met plezier.
Zie uit naar het moment dat deze veranderingen werkelijkheid zijn.
Nogmaals mensen die kritiek hebben (tenminste als het terecht is) doen dit niet omdat ze Haunted niet leuk vinden maar juist het tegenover gestelde. Die mensen hopen net als jij dat Haunted weer Haunted wordt.

Mvg Bliksem
 

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
België Vlaams-Brabant, Leuven
@remymine ik wil gerust voor langere termijn helpen met haunted. Je brult maar in m'n richting & ik zie wel of ik het kan :)
Zelf ben ik al goed bekent met worldedit/worldguard/voxelsniper & het zijn van een staff lid en hun taken (Zelf lange tijd terug ook nog een server gerunt)
Ik stuur je nog een PM en zal ten laatste vanaf 14:20 online zijn op Teamspeak.

Nu heb ik een vraagje over de gamemodes die weggaan .. kan je alsjeblieft vanilla niet uitschakelen <3
Ik ben namelijk zelf echt erg graag op vanilla, al merk ik ook wel dat ik vaak de enige ben.

Voor de rest, blij dat je ons een update gaf.
Sommige mensen laten haunted vallen, maar er zijn er ook zeker die niet zo snel opgeven ;)


#HauntedToTheTop
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
:fearscream: Oh dear, oh dear look out, maby it's me flying around on my broom on the newest survival world.
 

mylano

Supreme
megammo
megammo ✔
Supreme
28 mei 2017
31
14
124
24
hey @remymine
als je het zo druk heb is het dan niet handiger om zoortvan hoofdstaf van de gamemodes wat meer werk te laten oppakken dan scheelt het jou ook lijk me
en ik denk dat een groot deel van de community het zeer op prijs zou stellen als er iets van een wekelijkse stand van zaken gepost zou worden in de forums hierdoor weet iedereen waar ze aan toe zijn en is het voor iedereen een stuk makkelijker al kost het sowieso werk om dit allemaal klaar te krijgen
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
Geldt t ook voor de ClaimBlocks die je nog over hebt van de oude survival? dus dat die ook overgezet worden? ik had er namelijk meer dan 150k xD beetje jammer als ik ze allemaal kwijt ben.
 

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
België Vlaams-Brabant, Leuven
Geldt t ook voor de ClaimBlocks die je nog over hebt van de oude survival? dus dat die ook overgezet worden? ik had er namelijk meer dan 150k xD beetje jammer als ik ze allemaal kwijt ben.
Een frisse start zou ik wel niet erg vinden, maar ik zou wel die claimblocks van m'n rank graag houden .. ik heb er tenslotte voor betaald.
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
images.jpg
 
  • Like
Reactions: Dimitri

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
hey @remymine
als je het zo druk heb is het dan niet handiger om zoortvan hoofdstaf van de gamemodes wat meer werk te laten oppakken dan scheelt het jou ook lijk me
en ik denk dat een groot deel van de community het zeer op prijs zou stellen als er iets van een wekelijkse stand van zaken gepost zou worden in de forums hierdoor weet iedereen waar ze aan toe zijn en is het voor iedereen een stuk makkelijker al kost het sowieso werk om dit allemaal klaar te krijgen
Momenteel is daar te weinig Staff voor, maar wat Remy al had vermeld is dat hij het staffteam uitgebreid wilt hebben. Dit betekent dus ook Gamemode managers wat in jouw defenitie dus 'HoofdStaf van de gamemodes'.
 
  • Like
Reactions: Sfekke22 and mylano
Status
Niet open voor verdere reacties.