Open Accesstrust is kapoettt :'(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven


krijg elke keer internal error


terwijl ik dus mijn password systeem enzo accesstrust all wil geven :(
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Komt omdat dat alleen nog werkt bij mensen die online zijn.

Gisteravond lukte het niet meer om onderhoud te doen. Wordt dus vanavond.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
oeh is t fixed? naja ben voorlopig toch nog ff met n ander projectje bezig , maar daarna wil ik weer al mn redstone stuff gaan afmaken en accesstrust geven :)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik moet wachten op de update die er nog niet is. Wij werken volgens het UUID systeem.
De plugin nog niet, dus dat veroorzaakt het gedoe dat je spelers die offline zijn niet kunt trusten etc.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
wel wazig dat iedereen wel nog mijn buttons kan gebruiken die ik een maand geleden Accesstrust All heb gegeven ;)
dan moet het toch ook wel mogelijk zijn die subdivide claim te copy pasten naar andere plek ofzo? zou gewoon moeten werken xD
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik heb het geprobeerd tijdens het onderhoud. Helaas moet ik melden dat onze files (op dit moment) niet te converteren zijn naar het nieuwe formaat voor de plugin update. Ik heb meerdere versies op meerdere manieren geprobeerd. Het werkt gewoon niet elke keer weer errors, en de keer dat het werkte was er een nieuwe database gestart.

Dus ik zal contact opnemen met de plugin developer wat de mogelijke oplossing kan zijn om het claim plugin te updaten.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ok is deze bug al gefixed? want anders doen we het maar gewoon anders, ik vraag jou gewoon die ene subdivide claim van mij te copy pasten naar mn andere knoppen, ik heb al getest, die knop buiten werkt wel perfect en iedereen kan ze gebruiken, en ik kan die subdivide claim ook gewoon resizen :))) dus hoppa kee, als jij claims kan copy pasten dan is het gewoon perfect xD
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
is wel een oplossing maar ik vindt zelf niet de beste oplossing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.