1 december online : the haunted magazine #2

Ik ben meestal te vinden in ...

  • Survival

    Votes: 8 88,9%
  • Skyblock

    Votes: 2 22,2%
  • Vanilla

    Votes: 1 11,1%
  • KitPvP

    Votes: 3 33,3%
  • Factions

    Votes: 1 11,1%
  • Prison

    Votes: 1 11,1%
  • SkyWars

    Votes: 1 11,1%
  • TnTRun

    Votes: 1 11,1%
  • Paintball

    Votes: 2 22,2%
  • Hungergames - The Walls

    Votes: 2 22,2%

  • Total voters
    9
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
zAAVDlc.png

Hey beste lezer,

Yep, zoals je kunt lezen komt 1 december het nieuwe Haunted Magazine uit. Die wil jij toch ook lezen?
Om je alvast nieuwsgierig te maken hebben wij al een aantal dingen op een rijtje gezet. In ons volgende magazine is onder andere te lezen :

  • Nieuws over de server
  • Een interessant interview met helper Reeuwijk
  • Introductie van een hele gave bouwchallenge, waarmee je een groot tokensbedrag kunt winnen!
  • De Mall Check
  • De uitslag en introductie van een nieuwe 'Verzin een titel'
  • Twee gave redstone-artikelen
  • In the spotlights : Project (R) en een kebabzaak.
  • En nog veeeeeeeeeeeel meer leuke artikelen!!
Insturen :

Wij zouden het leuk vinden als jullie ons op weg helpen door iets in te sturen. Zo staat onze rubriek zomaar/post nog vol op open. Het maakt helemaal niets uit waar je berichtje over gaat, zolang het maar netjes blijft! Ook zou je een vraag kunnen insturen voor een stafflid, een speler of misschien wel iemand anders!

Is er iemand waarvan jij zegt : die verdient wel eens een schouderklopje, want die ..... (dat mag je zelf invullen ;) ), geef hem of haar dan op voor het zonnetje in huis. Wie weet ben je het zelf wel! Over zelf invullen gesproken : mocht je eenmalig een artikel/verslag/column willen schrijven, zend dan een kort stukje in bij 'my story' en dan ontvang je een e-mailje van mij. Is jouw artikel leuk voor in ons magazine?

Ook kun je nog steeds meedoen met de competitie : Verzin een goede titel bij de foto! Er zijn tot nu toe maar liefst 6 inzendingen. Wil jij ook kans maken op een prijs, doe dan vooral mee en verhoog het inzendingenaantal! Laat die hersens eens kraken en laat je leiden door je fantasie. Wie weet verzin jij wel de allerbeste titel! Klik hier om mee te doen.


Via deze weg wil ik ook nog even het fantastische team onder de aandacht brengen die mij en Martin meehelpen om een geweldig magazine in elkaar te zetten : @Dudejandelzak ,@Dimdamian , @Bauertje , @MirtheReynders , @freecon , @Roderlo , @MrRaystar-RayTheCreator , @NicolasDoesSurvival en @BurritoGast2004.
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Te lui om iets in te sturen haha
Zou wel willen :p
Als je te lui bent, hoef je dat niet te zeggen. We willen weten wie wél iets wil versturen, niet de mensen die daar 'te lui' voor zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.