1.8 commands

Wilt u alstublieft AssasinDomo Verwijderen van mijn Island en zijn /home deleten!

  • De Commands Fixen zodat Jij hem zelf kan verwijderen.

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    1
Status
Niet open voor verdere reacties.

TheQpowerrr

Niet Verified
20 jul 2014
73
35
142
23
www.youtube.com
Hallo :)

Mijn Minecraft naam is TheQpowerrr (God) (14 Jaar) en ik geniet van de Haunted Server vooral Skyblock.:)
Maar ik heb een probleem, voordat de 1.8 update kwam heb ik een vriend genaamd AssasinDomo (minecraft naam) toegevoegd op mijn Island, het probleem is dat AssasinDomo een Troller is geworden en ik heb ruzie met hem. :mad:
(AssasinDomo is ook gebanned van Creative voor 1 maand Vanwege mensen Trollen):p

op 2-9-2014 19:46 was AssasinDomo online in Skyblock en begon mijn Mob Spawner te slopen ook ging hij naar één van mijn chesten en stopte heel zijn inventory vol met stuff daarna ging hij van het Island springen, Oftewel die spullen ben ik nu kwijt.:mad:

Ik probeerde hem te kicken/bannen van mijn Island (Helaas werkte dat niet) :(

Mijn theorie is dat dat komt vanwege de 1.8 update.

ook heeft hij zijn /home gezet op mijn Island.

20 minuten later verlaten hij de game en hij was gestopt. :)

Ik ben nu bang :eek: dat hij elke moment online kan komen en mijn hele Island Slopen en dat vind ik niet leuk:mad:
,want nogmaals ik vind dit een leuke server.:D

Mijn Vraag is aan iemand die er kan voor zorgen dat AssasinDomo word verwijderd van mijn Island en zijn Home kan deleten.:)

Help mij alstublieft.
Stuur gerust Tips en bedankt dat je dit Bericht heb gelezen.;)
Groetjes TheQpowerrr (God);)

:)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Is het inmiddels al gelukt, of is er nog hulp nodig?
 

TheQpowerrr

Niet Verified
20 jul 2014
73
35
142
23
www.youtube.com
Ik denk dat het nog niet helemaal opgelost is want als ik in Skyblock ./Island Party Typ krijg ik te zien:
/Island invite <Playername> to invite a player to join your Island.
Maar als mijn broertje (Superrryori) ./Island Party Typ krijg hij te zien
/Island invite <Playername>
/Island Remove <Playername>
/Island List <Playername>

Het lijkt wel alsof hij veel meer commands te zien krijg dan ik terwijl we allebei op 1.7.5 zitten en we hebben allebei mensen op onze eilanden (we zitten niet op dezelfde Island)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Misschien ben jij op een island niet de partyleader, en je broertje wel op het andere island.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.