» the haunted magazine

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Hey Guys,

Ik heb vandaag tijdens Mediawijsheid op school kennis gemaakt met een aantal leuke sites die ik zou kunnen gebruiken tijdens mijn lessen op stage.. Zo ook het volgende :

Ik heb het altijd al leuk gevonden om te schrijven.. en vandaag leerde ik een site kennen waarbij je een eigen magazine kunt maken.. ik dacht : Aha, dat wordt een nieuw project.

Dus bij deze een kort (12 pagina's) magazine : The Haunted Magazine.
Hopelijk kan ik er meer van maken ;p

http://www.jil.st/N2UXD6

Liefs,

Mara
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Mooi gemaakt! Nooit gedacht dat iemand ooit een virtuele magazine zou maken over HN! :)
 
  • Like
Reactions: Maaraa

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Nice. Wist niet dat je zo goed kon tekenen :p
Voorblad is getekend voor de gene die het niet wisten :p
Vooral die gokmachine was nice :rolleyes:
 
F

FenneEm

Guest
Heel leuk.!! meer A.U.B.
zonde dat iemand anders er op moest komen om dit te doen want dat hoort haunted te verzinnen maar er moet meer komen!
 
  • Like
Reactions: Maaraa

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Heel leuk.!! meer A.U.B.
zonde dat iemand anders er op moest komen om dit te doen want dat hoort haunted te verzinnen maar er moet meer komen!
Als er 48 uur in een dag zaten ja..
 
F

FenneEm

Guest
he rustig maar het is mijn mening dat hoeft niet meteen te betekenen dat ik het dom vindt
 

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Mijn jubelende commentaar staat ook elders (bij 'ik stel me voor' van Mara, zie aldaar) .

Maar,
Mijn innig geliefde dochter (Fenne), ziet jullie blijkbaar al als een professionele game-server organisatie.
"Kantoor, 30 man personeel, lease auto's en personeelsuitjes. Remy komt een maal per kwartaal uit Sydney om de raad voor te zitten en de cijfers vluchtig door te bladeren...." Alles goed geregeld.
Dat is een compliment. Jullie stralen "groot" en "alles is er al" uit.

Dit eerste exemplaar straalt alles uit wat "Haunted" ook uitstraalt.
Geweldig. Vriendelijk, uitnodigend.

Eigenlijk is dit "gemaakt door Haunted". Mara is zo betrokken dat ze een deel van Haunted is;
Misschien nog niet officieel in een titel of aangewezen of benoemd, maar iets wat groeit in een community.
Het samenklonteren van mensen die ooit het 'grote professionele Haunted' zullen zijn.

De "staff" heeft niets om zich voor te hoeven schamen of te verontschuldigen, ze doen een geweldige job in beperkte tijd, in deze tijd van evolutie van Haunted. Dit magazine was er nog niet omdat de tijd nog niet rijp was. En nu blijkbaar wel!

Zie het ontstaan! : http://haunted-mc.com/threads/☺update-the-haunted-magazine-info.2106/

Gefeliciteerd!
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Haha nu ik:

Ik wil even jouw aandacht trekken voor een paar kleine minuten,

Ik, Bauertje, heb zeer veel respect voor jullie, het personeel van de server, én natuurlijk de leden zelf ook.
Ik vind het bovendien enig dat mensen, zoals Mara, het initiatief nemen om andere mensen te vermaken met dit soort prachtige ideeën of zelfs nog beter; creaties.
Mijn complimenten, Mara!

Het is niet vreselijk moeilijk om zoiets te maken (mijn excuses als ik nu iemand zwaar beledigd heb), om echter op het idee te komen is eenen zoiets nog wel voor de server te maken, doet mij veel vreugde, plezier, maar vooral veel waardering bij mij opbloeien!
Sowieso vind ik en ik denk dat ik met een gerust hart kan zeggen; 'vindt men' dat je zeer goed kan tekenen. Ik heb vernomen dat je de voorkant zelf getekend hebt . . .
Ik doe het je niet na!
Het personeel kan erg blij zijn met dit vreselijk bijzondere lid van The Haunted Network, eigenlijk zouden zij erg blij móéten zijn!
Ik zou hier nog minuten, uren, dagen, weken, lang over kunnen praten hoe goed ik dit vind.
Daar heb ik echter de tijd niet voor.
Ik weet zeker dat meerdere mensen hetzelfde denken als ik doe;
''Jij, Mara de Pandabeer, jij hebt zeker een 'like', én een 'cookie', én een 'happy' én een 'winner' verdiend!

;)

Je zou wel nog even moeten kijken naar enige grammatica- en/of spellingfouten. ;)
Maar dat komt vanzelf.

Met vriendelijke groet,

Bauertje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.